Bezoekers kunnen hun mening geven in klanttevredenheidsonderzoek Alkmaarse zwembaden en de ijsbaan
Zwembad Hoornse Vaart, zwembad De Hout en ijsbaan De Meent willen graag weten hoe bezoekers hun zwem- en schaatsbeleving ervaren. Daarom zijn ze gestart met een klanttevredenheidsonderzoek voor 2024. Met de resultaten hopen zij hun dienstverlening verder te verbeteren en nog beter aan te sluiten op de wensen van hun bezoekers. Als dank voor de moeite maken deelnemers kans op een 10-badenkaart en/of een 10-rittenkaart. Het invullen van de vragenlijst kan tot 31 december 2024 via www.hoornsevaart.nl/klanttevredenheidsonderzoek2024, www.zwembaddehout.nl/klanttevredenheidsonderzoek2024 en www.demeentalkmaar.nl/klanttevredenheidsonderzoek2024.
Kans op een 10-badenkaart en/of 10-rittenkaart
Bezoekers van de zwembaden en de ijsbaan worden opgeroepen om hun mening te delen. Het invullen van de enquête neemt slechts een paar minuten in beslag en biedt de mogelijkheid om aan te geven wat er goed gaat en waar verbetering mogelijk is. Als dank voor de moeite maken deelnemers kans op een 10-badenkaart en/of 10-rittenkaart. Deze heeft een waarde van € 53,10 bij zwembad Hoornse Vaart, van € 44,10 bij zwembad De Hout en € 63,- bij ijsbaan De Meent.
De vragenlijsten zijn online in te vullen
De enquête is tot 31 december 2024 beschikbaar via onderstaande links:
- www.hoornsevaart.nl/klanttevredenheidsonderzoek2024
- www.zwembaddehout.nl/klanttevredenheidsonderzoek2024
- www.demeentalkmaar.nl/klanttevredenheidsonderzoek2024
De zwembaden en de ijsbaan danken alle deelnemers alvast voor hun waardevolle feedback. “Samen maken we van zwembad Hoornse Vaart, zwembad De Hout en ijsbaan De Meent een nóg fijnere plek voor al onze bezoekers,” aldus Alkmaar Sport.